top of page

Polityka sklepu

Regulamin sklepu

§1

 

Postanowienia ogólne

 

1. Sklep internetowy http://www.wemadeit.pl/sklep [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detalicznÄ… za poÅ›rednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].

 

2. Właścicielem Sklepu jest:

 

 

 

Tomasz Białek

41-923 Bytom, ul. Jesionowa 4

 

NIP: 6412254262

Regon: 380381708

 

Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki. 

 

 

tel. 530891019

e-mail: biuro@wemadeit.pl

 

 

 

3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.

 

4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.

 

5. Ceny podane w Sklepie sÄ… cenami brutto (zawierajÄ… podatek VAT).

 

6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

 

 

 

§2

 

Zamówienia

 

1. Procedura zawarcia umowy / realizacja zamówienia

 

2. Sklep przyjmuje zamówienia poprzez stronÄ™ internetowÄ… www.wemadeit.pl oraz adres e-mail biuro@wemadeit.pl.

 

3. Zamówienia można skÅ‚adać 24 godziny na dobÄ™ przez 7 dni w tygodniu.

 

4. Przez zÅ‚ożenie zamówienia należy rozumieć wybór rodzaju, liczby produktów, kolorów ze strony www.wemadeit.pl, a nastÄ™pnie przesÅ‚anie informacji wraz danymi kontaktowymi na adres e-mail lub poprzez formularz zakupowy.

 

5. Elementem procedury zamówienia jest zapoznanie siÄ™ z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.

 

6. ZÅ‚ożenie przez Klienta zamówienia stanowi ofertÄ™ zawarcia umowy sprzedaży produktów bÄ™dÄ…cych przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

 

7. SkÅ‚adajÄ…cy zamówienie jest zobowiÄ…zany do peÅ‚nego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypeÅ‚nienia danych wymaganych do realizacji zamówienia, a w szczególnoÅ›ci do podania imienia i nazwiska oraz adresu. Podanie niepeÅ‚nych, nieprawdziwych lub błędnych danych może utrudnić, a nawet uniemożliwić realizacjÄ™ zamówienia. Prosimy o podanie prawidÅ‚owego numeru telefonu, co uÅ‚atwi kontakt w razie ewentualnych problemów z realizacjÄ… zamówienia.

 

8. Po zÅ‚ożeniu przez Klienta prawidÅ‚owo wypeÅ‚nionego zamówienia otrzyma on odpowiedź ze sklepu internetowego potwierdzajÄ…cÄ… przyjÄ™cie zamówienia. Potwierdzenie przyjÄ™cia zamówienia jest oÅ›wiadczeniem o przyjÄ™ciu oferty i z tÄ… chwilÄ… dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.

 

9. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 do 21 dni roboczych, liczÄ…c od dnia zaksiÄ™gowania wpÅ‚aty za zamówienie. W wyjÄ…tkowych przypadkach klient zostanie poinformowany o wydÅ‚użeniu czasu realizacji zamówienia.

 

 

§3

 

Płatności

 

1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:

 

a) przelew na konto – numer konta: 68 1140 2004 0000 3202 7769 8498 – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyÅ‚a go na adres wskazany przez Klienta po zaksiÄ™gowaniu wpÅ‚aty na rachunku bankowym wskazanym w tym celu na stronie internetowej Sklepu bÄ…dź w e-mailu do Klienta,

 

b) pÅ‚atność gotówkÄ… przy odbiorze osobistym

 

2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

 

3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.

 

 

 

§4

 

Wysyłka towaru

 

1. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. Istnieje możliwość wysyÅ‚ki sprzÄ™tu poza granice Polski po wczeÅ›niejszym uzgodnieniu mailowym z obsÅ‚ugÄ… sklepu warunków i kosztów wysyÅ‚ki.

 

2. Zamówiony towar Sklep wysyÅ‚a za poÅ›rednictwem firm wysyÅ‚kowych (np. Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).

Zwroty, reklamacje

§6

 

Reklamacje

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (faktura VAT).

 

2. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

 

3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.

 

4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

 

5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujÄ…ce błędne lub znieksztaÅ‚cone wyÅ›wietlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogÄ… być podstawÄ… reklamacji.

 

§7

 

Prawo odstÄ…pienia od umowy

 

1. Na podstawie Ustawy o prawach konsumenckich z dnia 30 maja 2014 Klient ma prawo odstąpienia od umowy. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

 

2. Oświadczenie można wysłać listem na adres Sklepu lub pocztą elektroniczną: biuro@wemadeit.pl. W przypadku wysyłki oświadczenia listem, za datę złożenia oświadczenia przyjmujemy datę stempla pocztowego.

 

3. W przypadku odstÄ…pienia od umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjÄ…tkiem dodatkowych kosztów wynikajÄ…cych z wybranego przez PaÅ„stwa sposobu dostawy innego niż najtaÅ„szy zwykÅ‚y sposób dostawy oferowany przez nas).

 

4. Zwrot pieniÄ™dzy zostanie dokonany w terminie do 14 dni od dnia, w którym Sklep zostaÅ‚ poinformowany o decyzji Klienta o odstÄ…pieniu od umowy. PÅ‚atność może zostać wstrzymana do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesÅ‚ania, w zależnoÅ›ci od tego, które zdarzenie nastÄ…pi wczeÅ›niej.

 

5. Zwracany towar Klient odsyła na własny koszt na adres Sklepu: We made it Tomasz Białek 34-382 Brzuśnik ul. Brzuśnik 150, w terminie do 14 dni od przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

6. Prawo odstÄ…pienia od umowy zawartej na odlegÅ‚ość nie przysÅ‚uguje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególnoÅ›ci: 

a) w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana wedÅ‚ug specyfikacji konsumenta lub sÅ‚użąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

b) w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz ulegajÄ…ca szybkiemu zepsuciu lub majÄ…ca krótki termin przydatnoÅ›ci do użycia 

c) w której przedmiotem Å›wiadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczÄ™towanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze wzglÄ™du na ochronÄ™ zdrowia lub ze wzglÄ™dów higienicznych, jeżeli opakowanie zostaÅ‚o otwarte po dostarczeniu 

d) w której przedmiotem Å›wiadczenia sÄ… rzeczy, które po dostarczeniu, ze wzglÄ™du na swój charakter, zostajÄ… nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

 

7. Jeżeli Klient zażądaÅ‚ rozpoczÄ™cia Å›wiadczenia usÅ‚ug (o ile takie usÅ‚ugi oferta Sprzedawcy w ogóle przewiduje) przed upÅ‚ywem terminu do odstÄ…pienia od umowy, zapÅ‚aci Sprzedawcy kwotÄ™ proporcjonalnÄ… do zakresu Å›wiadczeÅ„ speÅ‚nionych do chwili, w której Klient poinformowaÅ‚ SprzedawcÄ™ o odstÄ…pieniu od niniejszej umowy.

 

8. Klient powinien zabezpieczyć odsyÅ‚any towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.

 

§8

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.

 

1. Jeżeli przedsiÄ™biorca nie uznaÅ‚ reklamacji Klienta bÄ™dÄ…cego konsumentem, a ten siÄ™ nie zgadza z jego decyzjÄ…, może skorzystać z dostÄ™pnych pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„.

 

2. W szczególnoÅ›ci Klient ma możliwość zwrócenia siÄ™ do wÅ‚aÅ›ciwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Klientem, a SprzedawcÄ… zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszÄ… wyrazić na niÄ… zgodÄ™), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiÄ™dzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku.

 

3. Klient ma również możliwość zwrócenie siÄ™ o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej umowy sprzedaży przez staÅ‚y polubowny sÄ…d konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich okreÅ›la RozporzÄ…dzenie Ministra SprawiedliwoÅ›ci z dnia 25 wrzeÅ›nia 2001 r. w sprawie okreÅ›lenia regulaminu organizacji i dziaÅ‚ania staÅ‚ych polubownych sÄ…dów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

 

4. SzczegóÅ‚owe informacje o pozasÄ…dowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ dostÄ™pne sÄ… również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

Kotwica 1

Polityka prywatności

Ochrona prywatności

 

1. Sklep zobowiÄ…zuje siÄ™ do ochrony danych osobowych swoich Klientów zgodnie z UstawÄ… z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926). oraz RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych i ich danych osobowych oraz w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (dalej zwanym „RODO”)

 

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów zÅ‚ożenia i realizacji zamówienia uniemożliwia skÅ‚adanie zamówieÅ„ w sklepie internetowym

 

3. ZgodÄ™ na przetwarzanie danych osobowych Klient potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w toku procedury skÅ‚adania zamówienia.

 

4. Dane osobowe udostÄ™pnione przez Klienta sÄ… gromadzone, przetwarzanie i wykorzystywanie wyłącznie w celu realizacji i rozliczenia zamówieÅ„ oraz – jeÅ›li Klient wyrazi na to zgodÄ™ w sposób okreÅ›lony w poprzednim punkcie – informowania o oferowanych przez www.wemadeit.pl produktach.

 

5. Administratorem danych osobowych Klientów jest Wemadeit Tomasz BiaÅ‚ek ul.Jesionowa 4, 41-923 Bytom, NIP: 6412254262

 

6. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.

Metody płatności

- Credit / Debit Cards
- PAYPAL

- Offline Payments

- Klarna

- wysokiej jakoÅ›ci polskie meble rÄ™kodzieÅ‚o - unikatowe i wyjÄ…tkowe meble drewniane - bezpieczne i solidne meble dzieciÄ™ce na lata - meble na specjalne zamówienie - meble w ksztaÅ‚cie domków z drewna

bottom of page